Ändrade planer..

Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg idag men pga mitt dåliga tidsplanerande har jag nu inte tid för det så det får vänta över veckoslutet tills jag är igen vid datorn.
 
Skall imorgon åka med min älskling till stugan och ta det lungt några dagar!
Oj vad jag väntat på att slippa bort, långt långt bort där ingen kan störa och bara vara med den man älskar i lugn och ro. :)
 
Vet ni vad hände mig på stallet idag?
Jobbade på kvälls-stall som normalt efter jag jobbat på kontoret. Allt var som en normal kväll på stallet, men sen bestämmer sig stallsägaren att nu behöver hon min hjälp med att lasta hö.
Jag som trodde det var ett lätt jobb gick förstås med på att hjälpa.
Nå det var inte lite hö det, iaf 200 stora torr-hö balar som man skulle rada upp mot väggen. Jag som 'är allergisk mot hö (får exem) brydde mig inte alls om det förrän nu hemma.
Fan hur mina armar, händer och bröst ser ut, oioi.. Kul var det nog med några stallskompisar att jobba där och har nog fått årets workout idag. :D
 
Såhär så armen ut i bilen, nu dubbelt så rött och fullt med "prickar" :(
 
Nu skall jag packa allt till stugan klart och så är det start tidigt på morgonen.
Återkommer efter veckoslutet igen!! <3
 
Kramis; Matilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback