God morgon...

 
God morgon! 
 
Har igen vaknat skit tidigt för att komma på jobb, det var igår igen en 12h jobb-dag för mig. Det tar nog så på krafterna nu att jobba så mycket, ryggen ljublar int.  :D 
idag blev det panik med att åka hit, stängde i sömnen av min väckarklocka son borde ringa klockan 6 men ringde int alls så min mor kom klockan 7 och kolla vad som hänt till mig, det var snabbt att byta kläder, öppna håret och åka till jobbet.
 
Behövde ta bild på mig när jag är så imponerad på migsjälv att jag ser såhär "bra" ut med tanken på hur mycket tid jag hade på mig att laga mig klar.
 
men nu skall jag fortsätta jobba.....
 
kramis;Matilda 

Kommentarer
C säger:

Du är så fin med lockar i håret! <3

Svar: Tack kära du <3
Matilda

2013-07-03 | 18:55:55
Bloggadress: http://svansarochskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback