Lolisco du Gisors

 
Fick en stor inspiration att sätta bilder på min vackra Lolisco hit.
Kan göra en presentation på honom senare sen och berätta hur han kommit till mig och allt från början till denna stund som jag varit med om med honom.
 
Han är min ögonsten.
Min älskling.
Han väntar alltid på mig.
Han talar ALDRIG skit bakom min rygg.
Han älskar mig just som jag är.
Han är min.
Min Lolisco.
 
Men nu till bilderna:
 
 
Dessa bilder är tagna idag, blev han int fin av att jag tvättade honom igår? ;)
 
 
 
 
Elegant med munnen full av gräs. :D
 
 
Denhär bilden är tagen för ca ett år sen. 
 
 
Första dagen som Lolisco flyttade till mig. Oj hur mycket jag och han har kommit framåt av denna dag fast han är fortfarande sjuk. 
Lägger bilder på när jag rider honom när det blir dags att komma upp på hans rygg igen.
Nu får det räcka med blider för idag, måste spara till andra inlägg. ;P
 
Kramis; Matilda
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback