ღDagar med de käraღ

"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.”
 
Man vet ju inte riktigt hur skall man börja skriva hit om allt skönt som har hänt under dessa två dagar.
Måndagen började med körprov, som jag slapp igenom (WoopWoop! \o/ ) och sedan med en resa till Karis för att stanna hos min vän Cessi för en natt! :)
Gud vad jag hade väntat på att se henne igen, vi har blivit så nära kompisar på en kort tid och har massor med saker som är lika i våra liv, temperament, humor osv. Hon är redan mig kär! 
 
Hon, Nicke och Tina kom emot mig till tåget och sen reissa vi til H&M och shoppa. Tanken var att jag skulle inte shoppa någonting men kunde inte låta bli att köpa ett örhänge och ett jättefint armband. Som om jag inte skulle ha tillräkligt av dem redan. Märkte här hemma just att snart har jag ju inge plats för dem mera ! :D Hups får man väl bara säga.
 
Armband, H&M
Örhänge, H&M

 
 
Sen efter allt shoppande var det nog bara att köpa mat och åka hem för att få njuta av dett fina vädre! 
Det var solning och prat nästan hela tiden. Behövde nog åka ännu för att köpa godis och cocis för mig och Cessi men annors satt vi ute och njöt! ❤ God mat hade vi också. Det var nog någonting jag saknat, att bara sitta och ta det lungt med personer man gärna spenderar tid med.
 
Film hann vi också se på för att sova i den hettan skulle nog inte ha funkat. Efter en ordentlig nerkylning av hela huset kunde alla gå och lägga sig i lugn och ro. :)
 
På tisdag fortsatte det fina vädret på morgonen så man fick njuta av det förrän vi åkte in till Karis för att jag skulle få min nagelfix och vaxning för benen. 
Studio 59, Danica gjorde mina naglar och gud va de blev fina!! ❤ Är så nöjd. Även om de inte är så långa jag hade tänkt mig är dehär de finaste naglarna jag haft!! :) 
 
 
Efter nagelfixet blev det stund för lite mat och sedan vaxningen. Oi gud, det vill jag nog inte gärna vara med om en annan gång! Det tog nog så satans ont, ljuger inte. Men nog är det värt det, nu är man hårfri länge och det växer tunna hår tillbaka. Mera plus än minus i den saken. :)
 
Nu sitter man igen hemma och väntar på imorgons tatueringstid!!!! :) Skall tatuera min högra sida med en såå fint tatuering. Ni får läsa imorgon sen om hur det var och lägger bild på hurdan den blev. Är nog SÅ nervös men det kommer att vara värt all smärta och nervositet! Har väntat på den länge redan! :)
 
Ingen ny design blev det fast det var planen när jag åkte till Cessi men vi får ta det sen senare. Jag har inte brottom! :) 
 
Kramis; Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback