ღSommar och solღ

Hejs på dig !
 
Man kan nog inte klaga på det underbara vädret,över +29 grader i solen! :)
Så ljuvligt att bara få ligga i solen och inte fundera på något annat än just den stunden som du njuter av.
Hela dagen har nog varit mindre perfekt. Började med min sista körtimme på morgonen, som tur hade hon kaffe åt mig annors skulle det varit en stor risk för att jag somnat i ratten.
Allt gick finemang som vanligt ! :)
 
Det jag väntat hela dagen var på att komma till stallet till min kära häst. Lolisco väntade på mig och som vanligt blev han jätte glad över att jag kom. Pga hans sjukledighet kan man inte göra något med honom men pyssla med honom massor så han inte känner sig ensam. :) Efter allt gullande med Lisco red jag stallägarens häst när hon inte slapp. Hettan tog nog på både häst och människa, skit vad tungt det var !
 
Efter allt svettande på stallet fick jag njuta av solen riktigt ordentligt. Satt på mig bikini och tog filten med på gården så fick jag sola med hundarna. Svättet rann fast man inte gjorde någonting. Såhär varmt var det nog inte ofta (om ens alls) förra sommarn. Tack gode gud att det är fint nu ! ☀ Lägger bilder på mig och Coco som solar och njuter av det fina vädret.
 
 
När det var så fint så kunde man ju inte vara inne. Bestämde med mamma att vi äter och grillar ute. Hon hade lagat det så fint med gröna dynor till stolarna och fint dukat. :) Jag inspirerades och fota djuren, de blev så många bilder men lägger hit några av de finaste.
 
   Såhär fint hade vi ute. 
 
 
Det får räcka för idag. Måste ännu packa för imorgon när jag skall åka till Cessi och gå till dushen. Klockan är redan 22:35 så får se när jag är klar med allt. :D Jag som borde åka imorgon klo. 8 till inssin. Wish me luck! 
 
Kramis; Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback