ღWell fuck you too...ღ

Jag som trodde idag sku ha kunna vara en bra dag med kiva stuff att göra så int då helvete!!
Hur är det alltid så att man bara måst försöra allt? Ta allt som är viktigt för mig bort? Frågesätta ALLT
Vittu allt...
Men före helvetet hade jag faktiskt en ganska bra dag. :)
 
Vaknade sent pga den skit stressiga 10h jobbdagen. Min hjärna är så på sommar-mode så jobb funkar inte riktigt alls. Började städa huse före resan till stallet för att träffa Maria som ville komma och se på Lolisco. :)
Hon tyckte han var jätte fin och bara skrattade för han behövde bete sig som ett litet barn utan någo sorts bra beteende. Men allt gick fint, bara två veckor ännu med att man inte får göra något med honom!!! :)
Jag är sååå excited över att få börja rida honom men vet ändå redan nu att det kommer att bli ett helvete.
Kanske jag borde börja sätta dynor på manegeväggen redan? :D
 
Efter vi skött Lolisco åkte jag och rida Riku. Inge filmning blev det idag, som jag redan hade nog berett mig på. Orkade int putsa skor eller sätta rena ridbyxor på mig, japp ja va lat! :D
Riku var helt ok att rida fast han hade haft två dagar ledigt från allt. Tog lite foton på oss efter ridningen när jag gick slutskritten ute.
Gud de va fint väder och varmt fast klockan var redan halv nie på kvällen. 
 
 
Fina Riku 
 
Fjanten söker efter sina kompisar 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, borde städa mitt eget rum ännu men orkar int. Imorgon blir det tidig väckning (-.-'), måst åka till jobbet för att lära mig någo saker till sommaren när jag vikarierar där.
Sen ska jag äntligen gå in i butiken med den fina klänningen som jag dräglat över redan länge. :D
Skriver imorgon igen om det händer något speciellt!! :)
 
Kramis; Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback